Benjamin Hansson
Medlem af bestyrelsen
Status :
Registreringsdato : Sep 2010
Løb Varde/Esbjerg Senior
Hej alle seniorryttere.
Lørdag d. 30/4 og søndag d. 1/5 er der ingen løb på Sjælland for senior. Men der er til gengæld løb i Varde om lørdagen og Esbjerg om søndagen. Derfor har jeg bestilt værelser på vandrehjemmet i Esbjerg. Jeg skal vende tilbage med et nogenlunde deltagerantal fredag i denne uge dvs. d. 4. marts. Prisen for vandrehjemmet er ca. 250 kroner og det er med aftensmad og morgenmad. Derudover kommer benzin og bro, men der vil være tilskud til de deltagende ryttere fra klubben. Vi kører højst sandsynligt i biler fra SMC. I forhold til bestilling af vandrehjem og biler er jeg nødt til at have et nogenlunde deltagerantal. I bedes SENEST fredag d. 4. marts enten pr. mail på benjaminhansson@yahoo.dk eller på sms til 27309856 komme med en tilbagemelding, hvis i ønsker at deltage.
Håber på stor deltagelse.
Benjamin Hansson
NB. Dette er også sendt ud på mail til dem jeg har mail på så ønsker man at modtage mail med dette bedes i skrive en mail eller sms med jeres mail og så kommer den afsted. Denne mail må i meget gerne sende uanset deltagelse eller ej da jeg så kan opdatere kontaktlisten med nye så jeg har et billede af hvor mange vi er.